Sunday, October 7, 2007

Buka puasa story!!

Salam...
Alhamdulillah...majlis berbuka puasa geng2 Smaasza96ers berjalan lancar..cuma agak kelam kabut sikit sebab hujan lebat giler petang tadi..tapi syukur alhamdulillah..segalanya selamat!!
Bagi pihak tuan rumah ( aku lah tu hahah), mintak mahap bebanyak lah sekiranya tak dapat memuaskan hati korang dengan pilihan tempat kali nih berbanding tahun lepas..tapi bagi aku, ok sangat dahh..ehheh..
Lebih banyak gambar akan menyusul selepas nih..demmmm!! aku punya digicam habis bateri last-last minute..potong stim betollah..
Terpaksa tunggu Hazizi ( jijie ) send gambar nak upload..sabau yer..Mr Jijie bz tahap gaban !!

Thanks for all..

Ok, this picture save my words!! layannnn!!..

Kehadiran:

1.Peja+wife

2.Hasni+Yuniza (wife)+Hazeeq (Abang) & Haseef (Adik)


3.Kamarudin aka mamat+wife+2 orang anak


4.Zul+wife+anak


5.Jijie+wife+anak+adik pompuan


6.Wan ani+Abg Nuwa+2 orang anak


7.Fazidah+adik dia ( Amrang ek namanya)


ada sesapa tertinggal?..ops nama anak masing-masing korang letaklah sendiri yer..hehehe!!

p/s: G'joe dan Zairudi last minit call x dapat datang..ada komitmen lain..takpa..tahun depan aku chopp awal2...hehe..


Nurin (Mat Pong Jr)

Hazeeq & Haseef (Hasni Jrs)

Nurish (Mat Pong Jr)


Jijies & Family



ni lar makhluk yg selalu dtg lambat wekekek



1 comment:

hasni said...

salam all,
tq Peja for your proact and efficiency ..
Terima kasih kepada sume yg dtg smlm .. walaupon tempat x berapa mengizinkan, tp dpt bertemu muke pon da cukup byk makna nya pada kita semua .. semoga lepas2 ni xyah arr kita tunggu 1 tahun lagi baru dpt jumpa balik ..
harapan lagi, lepas2 ni geng2 yg dr terengganu pon dpt join ..
gambar2, kita masih lagi tunggu dr abg jijie kite .. iAllah x lame lagi tu ..
di kesempatan ini juga, aku sekeluarga ingin mengucapkan selamat hari raya, maaf zahir & batin kepada sume sahabat2, jika ada salah & silap,terkasar terkurang dsb ..

wassalam
Hasni