Friday, May 23, 2008

Google AdSense

Google AdSense is an ad serving program run by Google. Website owners can enroll in this program to enable text, image and, more recently, video advertisements on their sites. These ads are administered by Google and generate revenue on either a per-click or per-thousand-impressions basis. Google is also currently beta-testing a cost-per-action based service.


Secara ringkas nyer, google adsense ni adalah salah satu cara utk mendapat duit dari Google ... kita hanya perlu link kan link2 iklan dlm blog kita ni, dan apabila ada org click link2 tu, kita akan dibayar!! dengan ranking blog kita ni da agak marbeles (2 / 10 - rank yg agak bagus utk page2 dari Malaysia) insyaAllah ada rezeki utk kita ...

Oleh itu, aku, Muhammad Hasni Madzaki memohon kebenaran untuk memegang amanah menyimpan fund yg bakal di bayar oleh google ... andai kata x setuju, gua tak kesah ... tp kita kene lantik bendahari ... this is just an opportunity yg mana kita boleh grab utk mengisi tabung smaasza96ers .... insyaAllah ada rezeki, program makan2 ble lah kita guna duit tu nanti .... sorry lah, aku sentiasa cuba memikirkan yg terbaik utk smaasza96ers ... !

oleh itu, sambil2 korang bukak blog ni nnti, klik la iklan2 yg ada kt tepi tu nanti ... tp yg klik bertalu2.... sehari skali pon oke... sbb kalau byk sgt, google akan detect fraud .. so x dpt apa2 gak .. sekian dulu ..
salam ..

Hasni

No comments: